۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

فایل نامبر اول



فایل نامبر اول:   ۲۰۱۰/۸/۲۶ ( یعنی‌ مدارکمون به دستشون رسید)

۱ نظر:

  1. سروش جان اول یه خواهش. لطفا کلمه تاییدی رو برای کامنت گذاشتن برای وبلاگت بردار که خیلی اعصاب و به هم میریزه!!!!!

    در مورد سوالاتت:
    اول اینکه درسته وکیلتون درست گفته و روش ما دیگه فعلا بسته شده. البته حرف و حدیث هست که دوباره بعد از مدتی دیگه باز بشه ولی قاعدتا با مبالغ بیشتر!!!!
    در ضمن روش سرمایه گذاری کبک از روش سرمایه گذاری استانی ها خیلی بهتر و پرقدرت تره و امکان مشکلات مختلف مثل مواردی که تو روش ما و یا سارا اینا اتفاق افتاد توش نیست!!!!!!

    در مورد فایل نامبر!!!!
    سروش جان شما از هر روشی که اقدام کنی چه انواع سرمایه گذاری و چه انواع تخصصی، در نهایت مدارک و پرونده باید به یکی ویزا آفیس ارجاع داده بشه تا پروسه صدور ویزا انجام بشه. سفارت های کانادا در همه نقاط دنیا هستند ولی فقط تعدادی از اونها مثل دمشق کار صدور ویزای مهاجرتی رو انجام میدن!!!!

    شما وقتی فایل نامبر از روش خاص خودتون میگیرین یعنی از نظر اون کیس برای اون استان قابل قبولین و این فایل نامبر با B شروع نمیشه و مثلا مال ما 4 رقمی و عددی بود!!! بعد از مصاحبه حالا اون مصاحبه هر جا باشه و قبولی در اون بهتون یه مهلت مثلا 3 ماهه میدن تا مبلغ رو واریز کنین و بعد از واریز مبلغ وکیلتون بهتون اعلام میکنه که مدارک تکمیلی مثل سوأ پیشینه و ... که مثلا در ابتدای کار ندادین(مثال زدم) را تکمیل و به ویزا آفیس مربوطه که مال ما ایرانی ها دمشقه بفرستین. در این حالت اون استان هم شما رو بعد از واریز پول به دمشق معرفی میکنه و در وافع دمشق منتظر مدارک تکمیلی تونه تا فایل نامبر اصلی یا همونی که با "B"شروع میشه رو بده! بعد از دریافت فایل نامبر اصلی مهاجرتیتون شما باید منتظر باشین تا مدیکال که امیدوارم شما جزو استثناعات باشین و از ایرانی بودن شما فاکتور بگیرن و برین داخل اون عده که 11 ماهه کارشون درست میشه و ویزا میگیرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    در ضمن مبلغ ما 130000 تا بود که اگه یک سال در استان باشیم 25 تاشو برمیگردونن!!!!

    امیدوارم جواب سوالاتو گرفته باشی.
    موفق باشی

    پاسخحذف