۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

شروع

فرستادن مدارک: ۲۰۱۰/۸/۱۷

۴ نظر:

  1. سلام دوست عزیز

    من کامنت شما رو تو وبلاگ سارا دنیای سبز من دیدم و متوجه شدم شما هم از طریق سرمایه گذاری اقدام کردید. این تاریخ ها و زمانهایی که اینجا نوشتید آیا با سایت اداره مهاجرت هم چک کردین؟ برای روش سرمایه گذاری کبک که شما اقدام کردین و متوجه شدم چون گفتین برای مصاحبه مامان و بابا باید برن کبک، توی سایت الان زده 27 ماه!!! این زمان یعنی از زمان گرفتن فایل نامبر فدرال. یعنی بعد از مصاحبه و قبولی در اون شما مبلغ 120 هزار تا رو که پرداخت کردین، اون وقت مدارک تکمیلی رو به سوریه میفرستین و بعد از فایل نامبر سوریه، الان تو سایت زده 27 ماه طول میکشه تا پروسه فاینالایز بشه!!!!
    حتما خبر هم دارید که این اعداد و ارقام سایت حدود هر 6 ماه آپدیت میشه و معمولا زیادتر میشه!

    من نمیخوام ناامیدتون کنم یا بترسونمتون ولی نمیخوام شما هم به درد ما گرفتار بشید.
    ما هم 3 سال پیش که میخواستیم از طریق سرمایه گذاری استانی اقدام کنیم گفتن 9 الی 12 ماه. بعد از فایل نامبر دمشق تبدیل شد به 12 الی 18 ماه. الان دقیقا 23 ماهه که از فایل نامبر دمشقمون میگذره و هنوز خبری نیست!!!

    اگه به این وعده وکلا دل ببندین و حتی رو این 27 ماه هم حساب کنین سخت در اشتباهین.

    حالا از من گفتن بود. ببخشید زیاد شد ولی چون خیلی مشکلات تو این راه کشیدیم میخوام حداقل به بقیه حقایق رو بگم.
    موفق باشید

    پاسخحذف
  2. سلام

    مرسی‌ از راهنماییتون راستش اصلا اینی که گفتینو نمیدونستم.ما فقط میدونیم این وکیلی که گرفتیم خوبه چون چند نفر از دوستامون با این وکیل اقدام کردن و کارشون درست شده حتی یکی‌ از دوستامون تو ۹ ماه کارش درست شد و رفت.ولی‌ من حتما اینی که گفتینو از وکیل می‌پرسم و بعد اگه تغییری داشت تو بلاگ مینویسم.می‌شه لطفا این سایت مهاجرت که گفتین توش زده ۲۷ ماه رو بهم بدین .که من در موردش بتونم با این وکیلمون حرف بزنم! بازم تشکر بابت راهنماییتون.

    موفق باشید

    پاسخحذف
  3. سروش جان من اصلا نمیگم این وکیلتون خوب نیست یا هر چی دیگه. فقط میگم نمیشه با قطعیت گفت مثلا یه ساله شما ویزا میگیرید. همین حالا هم تو روش مثلا اسکیل ورکر فدرال بودند بعضی ها 6 ماهه ویزا گرفتن بعضی ها الان 15 ماهه منتظرن!!!

    ولی موضوع فقط این هم نیست. موضوع همون زمانیه که تو سایت اداره مهاجرت اعلام میشه که اون هم مربوط به کیس های تا حالا بوده. مثلا اگه میگه متوسط روش فلان تا سپتامبر 2010 مثلا 27 ماه، یعنی قبلی ها. خب این یه نخمین برای از این به بعد هم هست ولی تا حالا همیشه زمان زیادتر شده!!!!

    این هم لینک سایت:
    http://www.cic.gc.ca/english/information/times/international/03c-investor-que.asp

    این در مورد سرمایه گذاری کبکه. به نوشته بالای جدول توجه کن. گفته این در مورد فایلهای گذشته هست و دلیل نمیشه که فایلهای آینده هم تو این زمان پردازش بشن!!!!
    البته میدونی که منظورشون بیشتر اینه که بیشتر میشه که کمتر نمیشه.
    در ضمن اون 27 ماه برای 70 درصد بوده و معمولا باز طبق تجربه من اینها همیشه میرن رو بالاترین درصد!!!!

    سروش جان. هدف من از گفتن این حقایق اینه که برنامه زندگیتونو تحت شعاع یه زمان نادرست نکنین. زندگی عادیتونو کنین و اصلا انگار فایلی ندارن. اینطور خیلی بهتره. حالا خود دانید!

    پاسخحذف
  4. بازم ممنونم.یه ذره خوش خیال بودم فکر می‌کردم همهٔ این داستاناش رو روال و همینطوری که گفتن میره جلو!با این حساب من باید دوباره تو فکر ویزای تحصیلی‌ هم باشم چون ۲ ترم دیگه درسم تموم می‌شه.مرسی‌ از راهنمایهاتون.

    پاسخحذف